DCU 7. Kreds Midtvejsstævne
Ses vi i Hovborg den 28. februar - 2. marts 2025
Da der kun afholdes generalforsamling hvert andet år, vil vi gerne i stedet invitere jer/dig til
Midtvejsstævne, hvor du har mulighed for et gensyn med campister, som du måske
tidligere har mødt på et af vores stævner eller bare have chancen for at møde mennesker,
som har den samme interesse som dig.
Stævnet afholdes på Holme Å Camping, Torpet 6, 6682 Hovborg
Program:
Fredag 28. februar
Ankomst hele dagen
Kl. 17.00 Standerhejsning
Kl. 18.00 Medbring eget mad og drikkevarer til fællesspisning og hyggeligt samvær i
opholdsrummet.
Lørdag 1. marts
Formiddagen fri til at udforske området.
Kl. 13.30 Midtvejsmøde. Her vil der blive serveret kaffe og kage.
Kl. 18.30 Fællesspisning i opholdsrummet, hvor vi får en 2 retters menu,
Hovedret – buffet med marineret kylling og glaseret landskinke, salat og små krydrede
kartofler. Drikkevarer skal købes.
Dessert – is.
Søndag 2. marts
Kl. 09.30 Afslutning ved Standeren
Hjemrejse i løbet af dagen. Kør op til receptionen og afregn for el-forbruget.
Hvis nogen ønsker at komme tidligere end fredag, så giv campingpladsen besked.
Der tages forbehold for ændringer.
Priser:
Enhed 2 pers. kr. 950
Enhed 1 pers. kr. 525
Gæster og ung fra 12 år kr. 425
Børn 2 – 11 år kr. 150
Hund 0 kr.
El efter måler
I stævneprisen er 2 overnatninger med bad samt buffet lørdag aften i campingpladsens
opholdsrum.
Drikkevarer skal købes lørdag aften.
Turledere:
Mona og Ove Kristensen tlf. 61 70 82 88 e-mail: mok.dcu@gmail.com
Elin og Arne Thorup tlf. 23 95 65 22 e-mail: elindcu@gmail.com
Tilmelding:
Åben tilmelding fra 11. januar 2025 kl. 12 til 1. februar 2025 kl. 12.00, (Tilmelding foregår
efter først-til-mølle- princippet)
Antal personer der kan deltage: 50
Oplysninger vedr. tilmelding:
Når du har udfyldt formularen herunder, vil du modtage en mail med de oplysninger du har indtastet. Der vil også stå i mailen om du har fået billetnummer, eller du er kommet på venteliste.
Har du fået billetnummer, bedes du indbetale stævnegebyret, som skal være os i hænde senest 5 hverdage efter tilmelding, ellers bortfalder reservationen. Husk at påføre navn og medlemsnummer ved indbetaling. Indbetaling af stævnegebyret skal ske til det kontonummer, der oplyses i den mail du modtager efter tilmelding.
Først når indbetalingen er registreret er tilmelding gyldig.
Afbestilling:
Afbestilling efter indbetaling f.eks. pga. sygdom m.v. medfører ikke nogen tilbagebetaling,
men det vil oftest være dækket af din rejse- og afbestillingsforsikring.
Har vi på afbestillingstidspunktet nogen på venteliste, som vil overtage pladsen, eller kan
du selv anvise et andet DCU-medlem, der vil overtage pladsen, kan tilbagebetaling ske.
HUSK at kontrollere dækning på din rejse- og afbestillingsforsikring.
Du skal logge ind for at kunne tilmelde dig.