DCU Medlemsservice
Mangler du dit nye medlemskort?
Har du betalt dit DCU-medlemskab for det kommende år, uden at have modtaget dit nye medlemskort med posten, betyder det ikke, at der er sket en fejl.
DCUs medlemslister opdateres en gang månedligt, og det er i forbindelse med denne opdatering, at medlemskortene sendes til tryk og udsendes. Men du skal naturligvis ikke snydes for dine medlemsfordele i perioden, hvor du går og venter på at modtage kortet.
Midlertidig dokumentation for medlemskab
Du kan alternativt benytte QR-koden, der står i velkomstmailen, og som du også finder i vores app. Koden kan scannes ved ankomst på danske campingpladser som dokumentation for, at dit medlemskab er gyldigt og aktivt.
Står du i stedet på en campingplads i udlandet, hvor de ikke kan scanne, kan medlemskabets gyldighed verificeres med din velkomstmail. Her er datoen for medlemskabets start anført på tre forskellige sprog og med information om, at velkomstbrevet er gyldig dokumentation for medlemskab i en 8-ugers periode.
Medlemsservice kan besvare dine spørgsmål
Medlemskortene blev tidligere printet i DCUs medlemsservice, men trykningen og udsendelsen sker nu hos en ekstern leverandør af praktiske grunde. Har du spørgsmål i forbindelse med dit medlemskab, kan du som altid kontakte DCUs Medlemsservice på 33210600.