Arrangementer Rabat på billetter til "Camping for alle 2020" Skrevet af Lone Nielsen, 21-02-2020 - 13:30 tilbyder DCU ikke rabat på billetter til "Camping for alle 2020" Rabat Skrevet af Knud Aa Hansen, 17-01-2023 - 09:38 Nej og det har de vist aldrig gjort men prøv at kigge her BENNS rejser | BENNS skræddersyr ferierejser til hele verden de har billetter til halv pris Log ind for at kommentere Camping for alle 2024 Skrevet af Henning Balle, 31-01-2024 - 19:23 Finder det naturligt at DCU tilbød rabatordninger til “Ferie for alle”.Kan se/høre at andre medlemmer også undrer sig over denne åbenlyse mangel. Log ind for at kommentere Camping for alle Skrevet af Knud Aa Hansen, 01-02-2024 - 09:15 Overskriften er stærkt misvisende for det hedder Ferie for alle, desuden er tråden efterhånden 4 år gammel, så jeg ved ikke hvor mange der undre sig, men hvis du er pensionist er der 50% rabat om Fredagen Log ind for at kommentere
Rabat Skrevet af Knud Aa Hansen, 17-01-2023 - 09:38 Nej og det har de vist aldrig gjort men prøv at kigge her BENNS rejser | BENNS skræddersyr ferierejser til hele verden de har billetter til halv pris Log ind for at kommentere
Camping for alle 2024 Skrevet af Henning Balle, 31-01-2024 - 19:23 Finder det naturligt at DCU tilbød rabatordninger til “Ferie for alle”.Kan se/høre at andre medlemmer også undrer sig over denne åbenlyse mangel. Log ind for at kommentere
Camping for alle Skrevet af Knud Aa Hansen, 01-02-2024 - 09:15 Overskriften er stærkt misvisende for det hedder Ferie for alle, desuden er tråden efterhånden 4 år gammel, så jeg ved ikke hvor mange der undre sig, men hvis du er pensionist er der 50% rabat om Fredagen Log ind for at kommentere
Rabat
Nej og det har de vist aldrig gjort men prøv at kigge her BENNS rejser | BENNS skræddersyr ferierejser til hele verden de har billetter til halv pris
Camping for alle 2024
Finder det naturligt at DCU tilbød rabatordninger til “Ferie for alle”.
Kan se/høre at andre medlemmer også undrer sig over denne åbenlyse mangel.
Camping for alle
Overskriften er stærkt misvisende for det hedder Ferie for alle, desuden er tråden efterhånden 4 år gammel, så jeg ved ikke hvor mange der undre sig, men hvis du er pensionist er der 50% rabat om Fredagen