DCU-Campingpladser
Fra Bakken til Nærum
Lars Skaderis og Wendy Mitzi Vithcetz står fremover i spidsen på DCU-Camping Nærum.
Tekst og foto Torben Brandt
De to kender hinanden, fordi de arbejdede sammen på Bakken i Klampenborg, så da Lars Skaderis blev tilbudt jobbet som ny lejrchef på DCU-Camping Nærum, kontaktede han Wendy Mitzi Vithcetz for at høre, om hun var interesseret i at blive receptionist på campingpladsen – og det var hun.
Inden de arbejdede på Bakken, var Wendy Mitzi Vithcetz butiksansat i godt 20 år, mens Lars Skaderis blandt andet har en fortid på Skodsborg Kurhotel og som servicechef i et Velux-selskab.
Ligger fantastisk
Men nu gælder det DCU-Camping Nærum, hvor de to glæder sig til at tage fat på opgaverne.
– Ambitionen er, at gæsterne vil møde super god kundeservice og godt humør, når de kommer til os på DCU-Camping Nærum. Kundenærheden, at møde gæsterne, at give dem en god oplevelse og at være med til at indfri deres forventninger er det, der driver mig, siger Lars Skaderis.
Han er oprindeligt vestjyde, men har boet i området omkring Nærum i en årrække.
– Jeg er kommet forbi campingpladsen i Nærum utallige gange, og jeg synes, at den ligger fuldstændig fantastisk. Nærum er ikke kun Bakken og bussen ind til København, for der ligger rigtig mange seværdigheder lige i nærheden, uanset om vi taler kultur, natur, sport eller strand, siger Lars Skaderis.
For Wendy Mitzi Vithcetz lå skiftet til campingbranchen ikke i kortene, men hun glæder sig meget til opgaven.
– Jeg havde ikke tænkt på at arbejde inden for camping, før Lars ringede til mig. Jeg har arbejdet mange år i butik, hvor kunderne bestemt ikke altid var glade, men på Bakken oplevede jeg at arbejde med glade mennesker, og det glæder jeg mig til også at gøre i Nærum. Og så kan jeg også godt lide, at der er mulighed for at være udenfor i løbet af dagen, siger Wendy Mitzi Vithcetz.
– Vi har begge to stort kendskab til at arbejde med turister, og vi er vant til at yde service i de job, vi har haft tidligere, og jeg tror på, at hvis du selv er glad i dit daglige arbejde, så smitter det også af på gæsterne, siger Lars Skaderis.